تعویض لنت خودروی کیا چگونه انجام میشود؟

تعویض لنت های خودروی کیا چگونه انجام میشود؟

همانطور که میدانید ترمز های خودرو یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعاتی است که باید به آن توجه داشه باشید . در این مقاله میخواهیم تعویض لنت های خودروی کیا را مورد بررسی قرار دهیم ، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بطور کلی تعویض لنت های خودرو برای حفظ ایمنی راننده و مسافران در داخل خودرو و جلوگیری از تصادفات جاده ای بسیار مهم و حیاتی می باشد. و باید بصورت منظم توسط تعمیرکاران متخصص در نمایندگی کیا بررسی و تعویض شود .

کلینیک تخصصی برادران فرخنده با داشتن نمایندگی کیا در رشت برای خودروهای کیا از قبیل سورنتو ، اسپورتیج ، کارنیوال ، سراتو کوپه ، موهاوی ، ریو LS، کادنزا ، پیکانتو ، اپیروس و اپتیما هیبریدی از قطعات اورجینال و برند برای تعمیر و تعویض این خودرو ها استفاده می نماید . تا خیال رانندگان این ماشین ها از بابت اصل و مرغوب بودن قطعات خودرو راحت باشد. و بتوانند یک رانندگی مطمعن و لذت بخش را در کنار خانواده ی خود در شهرهای زیبای گیلان داشته باشند .

ویژگی لنت خودروی های کیا

1_ دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فرسایش

2_ دارای عمر مفید

3_کارایی بالا در شرایطی که دمای بالایی وجود داشته باشد.

4_ لنت ها ترجیحا از جنس کربن سرامیک باشند

این لنت ها مستقیما بروی دیسک ترمز قرار میگرند و در صورت ترمز کردن راننده با ایجاد فشار لنت بروی دیسک خودرو متوقف می شود .

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر لنت ترمز شما به دلایلی از جمله خرابی ، فرسایش و یا نفوذ گرد و غبار دچار مشکل شد، علاوه بر اینکه در دفترچه ی راهنمای خودرو در مورد تعویض لنت ترمز گفته شده است، اما بهتر است برای تعویص لنت ترمز که جزو تعمیرات تخصصی کیا می باشد باید توسط کارشناس خبره در امداد کیا در رشت انجام شود تا سیستم کنترل سرعت خودرویتان به درستی عمل کند و حوادث ناگوار ی پیش نیاید .

تعویض لنت خودروی کیا چگونه انجام میشود؟

در کلینیک تخصصی برادران فرخنده که زیر نظر مجتبی و مجید فرخنده اداره می شود میتوانید علاوه بر تعویض لنت ترمز خدماتی همچون :  تعمیر برد خودروهای خارجی، سرویس های دوره ای، تعویض باطری و دینام، خدمات برق خودرو، خدمات قفل خودرو و خدمات کولر و بخاری و دیگر خدمات مربوط به خودروهای هیوندای و کیا انجام می شود.

 علائم نشان دادن تمام شدن لنت ترمز

1_ روشن شدن چراغ چک پشت آمپر برای لنت ترمز

2_ شنیدن صدای ناهنجار و گوش خراش در حین ترمز گرفتن

3_بالا آمدن بیش از حد و غیر طبیعی ترمز دستی

4_ کم شدن روغن ترمز

5_ درست کار نکردن ترمز در هنگام رانندگی

تعویض لنت خودروی کیا چگونه انجام میشود؟

تعویض لنت های خودروی کیا که از جمله خدمات کیا در رشت می باشد براساس مراحل زیر انجام می شود :

ابتدا ماشین توسط کارشناسان متخصص مورد بررسی و تست قرار می گیرد و با انتخاب لنت مناسب خودرو مبادرت به تعویض لنت معیوب می نمایند، در این مرحله از گریس مخصوص نیز برای درست کار کردن ترمز استفاده می شود و در نهایت بعد از نصب لنت ترمز و بستن چرخ ها ماشین به مرحله تست لنت ترمز توسط کارشناسان برده میشود تا اطمینان حاصل شود که لنت ترمز بدرستی کار میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *