خدمات هیوندای و کیا در رشت

رانندگی در برف و سرمای زمستانی ، حال و هوای خاص خودش را دارد ! و این زمانی بسیار لذت بخش میشود که تمام سرنشینان خودروی شما سالم و ایمن هستند و وسیله نقلیه به طور کامل از قبل ، سرویس شده باشد . سرمای زمستان ، وسیله نقلیه شما را ویران خواهد کرد . از افت دما که بر فشار تایر تأثیر می گذارد گرفته تا یخ و نمک که می تواند به نمای بیرونی خودرو آسیب برساند؛ آب و هوای زمستانی باعث فرسودگی زیاد در خودروها می شود .

به همین دلیل است که سرویس کردن وسیله نقلیه قبل از ورود به فصل زمستان ، بسیار مهم است . آماده سازی ماشین برای زمستان ، ایمنی خود و خانوادتان را تضمین می کند . بنابراین آیا فکر کرده اید خودروی خود را به کدام مرکز سرویس دهی ببرید ؟ آیا از خدمات مراکز تعمیرات و سرویس خودرو اطلاع دارید ؟

اگر ساکن گیلان باشید ، و به ویژه اگر خودروی هیوندای یا خودروی کیا نیز داشته باشید  ، بدون شک به یک مرکز معتبر،از جمله : نمایندگی کیا در رشت یا نمایندگی هیوندای در رشت ، یا تعمیرگاه های تخصصی این خودروها نیاز خواهید داشت . خدمات هیوندای و کیا در رشت و استان گیلان که زیر نظر مهندس مجتبی فرخنده ، مهندس مجید فرخنده  میباشد ، شامل سرویس دهی به این خودروها در تمامی فصل های سال است و می تواند به طور ویژه، خودروی شما را برای ورود به فصل زمستان آماده کند .

آیا به این فکر می کنید که ماشین خود را برای زمستان آماده کنید و می خواهید از خدمات نمایندگی یا مرکز تعمیرات کیا در رشت و تعمیزات هیوندای در رشت استفاده کنید ؟ ما در کلینیک تخصصی برادران فرخنده کنار شما هستیم که سرویس دهی کاملی را داشته باشید . در ادامه می خواهیم شما را با خدمات هیوندای و کیا در رشت و استان گیلان آشنا کنیم . وقتی ماشین خود را نزد ما بیاورید ، اینچنین خدماتی به شما ارائه خواهد شد .

بهترین مکانیک ها خودروی شما را سرویس خواهند کرد

بدون شک در یک مرکز معتبر تعمیرات خودرو کیا و تعمیرات خودروی هیوندای ، بهترین سرویس کاران و تعمیرکاران مشغول به کار هستند و همه جانبه می توانید به آنها اعتماد کنید . خدمات متنوعی برای سرویس ماشین شما و آماده شدن برای ورود به فصل زمستان ارائه می شوند . برخی از مهم ترین آنها را برایتان فهرست کرده ایم :

بررسی آج لاستیک ها

لاستیک های فرسوده یکی از دلایل اصلی تصادفات اتومبیل در زمستان است . لاستیک های کهنه و فرسوده باعث افزایش زمان توقف و کاهش پایداری می شوند ، که این امر به ویژه در شرایط یخبندان ، بیشتر اتفاق می افتد . در نمایندگی کیا در رشت و نمایندگی هیوندای در رشت ، برای هر خودرو ، این خدمت با ابزارهای به روز ارائه می شود .

خدمات هیوندای و کیا در رشت

سرویس باتری اتومبیل

هوای زمستانی ، بدترین دشمن باتری ماشین شما است . در فصل زمستان ، هوای سرد می تواند توانایی باتری در تولید برق را به شدت کاهش دهد . وقتی دما زیر صفر است ، انرژی باتری کاملاً شارژ شده ، به نصف آن کاهش می یابد . از خدمات هیوندای و کیا در رشت ،  چک کردن وضعیت باتری ماشین تان است ؛ مقدار بار ولتاژ اندازه گیری می شود و اگر باتری شما فرسوده یا قدیمی باشد ، برایتان تعویض خواهد شد .

بررسی ترمزها

در جاده های یخ زده ، برای توقف یا کاهش سرعت، به ترمزهای ماشین اعتماد می کنید . به همین دلیل است که این ، یک مرحله حیاتی در سرویس زمستانی خودرو است . از خدمات این مرکز ، بازرسی لنت و روتور ترمز ماشین می باشد . اگر سایش شدید داشته باشند ، برایتان تعویض خواهند شد .

بررسی سیالات خودرو

هوای سرد بر تمام مایعات ماشین تان ، از روغن موتور گرفته تا مایع برف پاک کن ، تاثیر می گذارد . تنظیم شرایط خودرو برای سرمای زمستانی باید شامل موارد زیر باشد : تعویض روغن ؛ بررسی ضد یخ ؛ جایگزینی مایع برف پاک کن ؛ تنظیم سطح روغن ترمز .

سرویس سیستم گرمایش و سرمایش خودرو

در سرمای زمستان ، به بخاری و سیستم یخ‌زدایی متکی هستید . به همین دلیل باید مطمئن شوید که سیستم های گرمایشی ماشینتان برای هوای سردتر آماده است . وسیله نقلیه خود را برای تنظیم سیستم گرمایشی برای بازرسی ببرید  . از جمله مهم ترین کارهایی که برایتان در نمایندگی ها انجام میشود شامل این موارد است: شستشوی بخاری ؛ تعویض فیلتر هوای کابین ؛ بررسی و شستشوی لوله ها و مسیرهای رادیاتور .

خدمات هیوندای و کیا در رشت

کنترل برق و چراغ های خودرو + بررسی محور چرخ ها

دو مورد از مهم ترین خدماتی که برای سرویس کردن ماشین شما برای فصل زمستان ارائه می شود ، بررسی سیستم روشنایی و کنترل محور چرخ ها است . در برف و باران و یخبندان ، دید شما کاهش می یابد . به همین دلیل بسیار مهم است که همه چراغ ها به درستی کار کنند و تمیز باشند . محور چرخ ها هم باید متوازن بوده و از هر گونه لغزش جلوگیری کنند .

ما در مرکز نمایندگی و خدمات هیوندای و کیا در رشت ، آماده سرویس دهی به همه مدل های این نوع خودروها هستیم تا یک سفر مطمئن را در برف و سرمای زمستانی در جاده ها داشته باشید .