نمایندگی کیا در رشت و استان گیلان

وقتی صحبت از سرویس خودرو به میان می آید ، برند خودرو چندان اهمیت پیدا نمی کند ؛ این دسته از خدمات باید برای همه وسایل نقلیه انجام بگیرد تا سلامت خودروها تأمین شود . همه این صحبت ها با جزئیات کامل درباره انواع خودرو کیا صدق می کند . نمایندگی کیا در رشت ، یک مرکز بزرگ و معتبر با سال ها تجربه است که می تواند خودروهای این برند معروف را سرویس دهی نماید .

چک لیست خدمات تعمیرات کیا به معنای همه کارهایی است که تعمیرکاران و سرویس کاران در تعمیرگاه های معتبر خودرو کیا انجام می دهند تا از سلامت تمامی قسمت ها و قطعات ماشین اطمینان حاصل گردد . به عبارت دیگر ، هنگامی که صحبت از کارکرد ایمن و کارآمد خودرو به میان می آید ، سرویس دهی منظم آن یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید . اگر برای اولین بار است که خودرو کیا خریده اید ، این راهنمای کاربردی به شما کمک می کند تا برای سرویس دوره ای ماشین خود برنامه ریزی نمایید .

سرویس خودرو چیست؟

سرویس خودرو، یک بررسی کامل از سلامت ، همراه با تعمیر و نگهداری معمول برای وسیله نقلیه است که همه چیز را ، از کنترل سطح مایعات موتور گرفته تا فرسودگی کلی خودرو ، ارزیابی می کند . یک سرویس منظم معمولاً توسط یک متخصص مکانیک در کلینیک فرخنده انجام می شود و مهم ترین آنها شامل تعمیر موتور خودروی کیا به همراه سرویس دهی کامل موتور ، تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا و انجام سرویس های دوره ای گیربکس ، تعمیر جلوبندی و عقب بندی خودرو و تنظیم زوایای چهار چرخ و … است .

نمایندگی کیا در رشت و استان گیلان

چرا به خدمات مرکز نمایندگی کیا در  رشت نیاز داریم؟

اگر صاحب خودرو کیا هستید ، لازم است بدانید که سرویس منظم به این معنی است که با انجام یک سری بازرسی ها ، این امکان فرآهم شود که خودروی شما تا حد امکان ، کارآمد و ایمن کار کند . سرویس های برنامه ریزی شده منظم در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد .

با دریافت یک سرویس منظم ، آن هم از مرکز خدمات نمایندگی امداد کیا در رشت ، احتمالاً بازدهی سوخت ، بهبود یافته ، باعث هندلینگ بهتر شده و عملکرد موتور ، نرم‌تر خواهد شد ؛ همچنین از عملکرد بهینه وسیله نقلیه خود آسوده خاطر خواهید بود . این سرویس دهی بر اساس یک چک لیست آماده و تعریف شده انجام می گیرد و به شما کمک کند با رفع مشکلاتی که ممکن است در طول زمان منجر به مشکل شود ، از پرداخت هزینه‌های تعمیرات شدید جلوگیری کنید .

کدام نوع خدمات را باید برای خودروی کیا انتخاب کنیم ؟

خدمات متنوعی در مرکز نمایندگی کیا در گیلان برای مشتریان ارائه می شود ؛ انتخاب نوع خدمات به این بستگی دارد که مدل خودروی شما چیست و در چه سطح عملکردی قرار دارد . سطح سرویس انتخاب شده باید با مسافت پیموده شده در یک سال برابر باشد . به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • تعمیر و نگهداری منظم زمانی نیاز است که روغن و فیلتر نیاز به تعویض دارند
  • سرویس موقت خودرو باید هر 6 ماه یکبار صورت بگیرد ؛ مگر آنکه مسافت های دور را پیموده باشید و زودتر از حد نیاز باید بازرسی انجام شود .
  • خدمات کامل سرویس خودرو کیا در رشت ، هر 12 ماه یکبار لازم است

نمایندگی کیا در رشت و استان گیلان

هر چند وقت یک بار به مرکز نمایندگی کیا در رشت مراجعه کنیم ؟

اکثر سازندگان توصیه می‌کنند که خودروی خود را حداقل سالی یک ‌بار ، برای سرویس به مرکز تعمیرات کیا ببرید ، اما این بستگی به نوع خودرو و سبک رانندگی شخصی شما دارد . بهتر است با کارشناسان و مکانیک های با تجربه در مرکز نمایندگی کیا رشت ، صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند . ما افتخار می کنیم که بهترین تیم حرفه ای را داریم و خدمات کاملی را برای تعمیرات و سرویس خودروهای کیا ارائه می دهیم . مرکز خدمات هیوندای و کیا در رشت در خدمت شما است .

مهم ترین چک لیست تعمیرگاه کیا در رشت

اگر به دنبال انجام یک سرویس اولیه برای خودروی خود هستید موارد ذیل ، بررسی هایی هستند که باید به دنبال انجام آنها باشید :

  • تعویض روغن خودرو
  • کنترل شرایط لاستیک و تنظیم فشار باد
  • تعویض مایعات خودرو
  • بررسی غلظت ضد یخ
  • تعویض شمع های خودرو
  • تعویض فیلتر هوا
  • کنترل درست کارکردن موتور و اجزای الکتریکی آن