نمایندگی هیوندای در رشت و استان گیلان

شما مالک یکی از خودروهای هیوندای هستید و می خواهید خودروی خود را برای معاینه فنی به مرکز مربوطه ببرید . بسیار ذوق و شوق دارید که برگه معاینه فنی را بگیرید و چه بسا دوست دارید که سفر جاده ای پرماجرای خود را شروع کنید ! با این حال ، پس از معاینه فنی ، افسر مربوطه ، خودروی شما را مردود اعلام می کند !!

آیا می دانید علت چه بوده است ؟ اگر خودروی شما در معاینات فنی ، رد شود چه کار باید بکنید ؟

عدم دریافت برگه معاینه فنی خودرو در بازرسی ایمنی خودرو شاید ناامید کننده باشد ، اما این پایان دنیا نیست ! درست است که نتوانسته اید این برگه را دریافت کنید ، اما باید بدانید که رد شدن به نفع خودتان است ؛ چون سلامت وسیله نقلیه شما در خطر است و باید به ماشین رسیدگی کنید . 

درست در این شرایط است که بهترین نمایندگی هیوندای در گیلان به کمک شما می آید . اگر ساکن استان گیلان باشید ، می توانید از خدمات نمایندگی برای تعمیرات تخصصی هیوندای در رشت بهره مند شوید .

حالا ممکن است بپرسید که ما برای خودروی تان چه کاری می توانیم انجام دهیم . با ما همراه باشید تا شما را با ، خدمات نمایندگی هیوندای در رشت با بهترین قیمت آشنا کنیم ، پس همیشه بهتر است با یک مکانیک مورد اعتماد کار کنید ، ما این بستر را برایتان فراهم کرده ایم .

نمایندگی هیوندای در رشت و استان گیلان

دلایل متداول که باعث رد شدن خودرو در معاینات فنی می شوند

ترمزهای ماشین ، مشکل دارند

افرادی که بازرسی ماشین را انجام می دهند ، سیستم هیدرولیک ترمز ، درام و دیسک ، پرز و لنت ها را از نظر سایش یا آسیب دیدگی آزمایش می کنند . همچنین وضعیت کلی اتصال ترمز و وضعیت سیستم تقویت کننده خلاء یا هیدرولیک را بررسی خواهند کرد . این افراد ممکن است فاصله توقف و عملکرد ترمز دستی را نیز آزمایش کنند . اگر ترمزها نقص داشته باشند ، خودروی شما رد می شود .

پارگی یا عدم وجود کمربند ایمنی

مشکل در کمربند ایمنی قطعاً می تواند باعث شود وسیله نقلیه شما در بازرسی ایمنی رد شود . قبل از اینکه ماشین خود را برای بازرسی ببرید ، باید از مکانیک با تجربه در نمایندگی هیوندای در رشت بخواهید به آن نگاهی بیندازد و مطمئن شود که همه کمربندهای ایمنی کار می کنند .

نقص در لاستیک‌ها و چرخ‌ها

لاستیک‌ها از نظر وضعیت اتصالات ، چرخ‌ها و مهره‌ها و همچنین اندازه ، نوع و عمق آج بررسی می‌شوند . اگر نقصی وجود داشته باشید ، خودرو رد می شود .

مشکل در سیستم فرمان

وضعیت فرمان و ستون فرمان و همچنین فرمان برقی خودرو در مرکز معاینه فنی به دقت بررسی می شود . اگر درست کار نکند ، خودروی شما رد می شود .

مشکل در سیستم روشنایی

همه چراغ های خودروی شما باید در زمان بازرسی ، کارآیی داشته باشند . اینها شامل چراغ های جلو ، چراغ های عقب ، چراغ های مه شکن ، نور بالا و روشنایی داخلی ماشین است . نقص در چراغ ها می تواند خودروی شما را مردود کند .

نقص در سیستم سوخت رسانی

خفه کردن هنگام استارت زدن ، دریچه گاز و عملکرد پدال گاز مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و هر گونه نشتی مخزن سوخت احتمالاً منجر به رد شدن خواهد شد .

نمایندگی هیوندای در رشت و استان گیلان

کنترل آلایندگی ها و سیستم اگزوز

مبدل کاتالیزوری خودرو ، سیستم تزریق هوا ، سیستم گردش مجدد گازهای خروجی و سیستم انتشار باید در وضعیت مناسبی داشته باشند . لوله ها و مسیرهای منتهی به سیستم اگزوز نیز از نظر نشتی و نصب مناسب ، بررسی می‌شوند .

نقص در برف پاک کن های شیشه جلو

ممکن است برف پاک کن های ماشین ، جزییات کوچکی به نظر برسد ، اما برف پاک کن معیوب در شیشه جلو اتومبیل ، شما را برای رانندگی در باران ، مه یا برف دچار دردسر می کند . اگر برف پاک کن های شیشه جلو شما به درستی کار نمی کنند یا مخزن آب آن خالی است ، احتمالاً در تست معاینه فنی ، مردود خواهید شد ، بنابراین قبل از آن به نمایندگی هیوندای در گیلان مراجعه کنید .

نقص در سیستم الکتریکی

این شامل بررسی گیربکس های اتوماتیک ، کابل های باتری ، عملکرد مناسب بوق ، سیم کشی و کلیدها ، سوئیچ ایمنی و باتری می باشد .

سایر مواردی که در معاینه فنی خودرو اهمیت دارند

سپر و گلگیر ؛ کیلومتر شمار خودرو ؛ صندلی راننده ؛ دستگیره‌ درب ها ؛ آینه ها .

خودروی خود را نزد تعمیرگاه تخصصی هیوندای در گیلان ببرید ؛ در این مرکز عموماً بهترین مکانیک ها و تعمیرکاران حرفه ای مشغول به کار هستند و در اولین فرصت به مشکلات ماشین شما رسیدگی می کنند . خودروهای هیوندای که مدت زیادی از کارکرد آنها نمی گذرد به ندرت با این نقص های فنی مواجه می شوند . مشکلاتی که منجر به عدم دریافت برگه معاینه فنی می شود ، بیشتر مربوط به خودروهای دست دوم یا کارکرده است .