سرویس های ضروری فصل زمستان

سرویس های ضروری فصل زمستان

با شروع فصل پاییز و ورود به هوای سرد اکثرا رانندگان باید سرویس های  ضروری فصل زمستان را شروع نمایند . هرچند به دلیل گرم شدن زمین در اکثر مناطق کشور دیگر بارش های جوی سنگینی مشاهده نمی کنیم، با این حال بعضی از شهر ها و مناطق هستند که بارش های سنگین و هوای بسیار سردی را تجربه می کنند. پس توصیه می شود که حتما همه ی رانندگان برای فصل سرما ماشین های خود را سرویس نمایند و بخش هایی که نیاز به تعویض و یا تعمیر ضروری دارد حتما انجام شود تا در صورت نیاز با مشکل جدی روبرو نشوند. با ما همراه باشید تا مواردی که نیاز است قبل از شروع فصل سرما سرویس و چکاپ شود را با هم بررسی کنیم .تا در صورت انجام آنها در سرما و یخبندان با خیال راحت یک سفر مطمعن دورن شهری و بیرون شهری داشته باشید.

سرویس های ضروری فصل زمستان

_ بررسی مشکلاتی که از نظرتان جدی نیستند

روشن شدن چراغ چک ماشین که در پشت آمپر نمایش داده می شود، و یا صداهای ریزی که از ماشینتان  می شنوید گاهی اوقات کم اهمیت شمرده می شوند، اما بدانید که این مشکلات کوچک ممکن است در فصل سرما و در حین رانندگی در وسط جاده به مشکلات جدی تبدیل شده و شما را در جاده جا بگذارد.

_ چک کردن مایعات و روغن های خودرو

در بررسی های اولیه یکی از اولویت ها چک کردن روغن موتور ، روغن ترمز و دیگر روغن هاییست که خودرو به آن نیاز دارد ، همچنین حتما ضد یخ ماشینتان را چک نمایید زیرا در برف و سرمای هوا حتما به آن نیاز دارید .

سرویس های ضروری فصل زمستان

_ بررسی ظاهر خودرو

در شش ماهه دوم سال چون روزها کوتاه و شبها بلند است، به همین خاطر چراغهای خودرو در اولویت برای بازررسی و چکاپ هستند که سالم و بدون نقص باشند . همچنین باد لاستیک ها و حتی لاستیک زاپاس نیز باید بررسی و چک شود تا در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده نمایید. داشتن زنجیر چرخ نیز در مناطق پر بارش برای خودرو ها یک امر ضروریست تا در سرما و وسط جاده گیر نکنند .

_ چک کردن سیستم تهویه خودرو

به دلیل مصرف مداوم کولر خودرو در فصل تابستان ممکن است نقصی در این سیستم مشاهده شود که در فصل زمستان نتوانید از بخاری خودرو استفاده نمایید .پس حتما برای چکاپ بخاری ماشین و تعویض قطعات ضروری آن به کلینیک تخصصی برادران فرخنده مراجعه نمایید تا توس کارشناسان خبره و متخصص ایرادات بررسی شده و اقدامات لازم برای خودرویتان انجام شود.

_ بررسی ترمز ها و باتری خودرو

باتری خودرو را حتما برای بررسی بیشتر به نمایندگی کیا در رشت ببرید کارشناسان خبره با تست های لازم بروی باتری خودرو میتوانند مشکلات را بیابند و مبادرت به تعمیر و یا تعویض آن نمایند. بدین ترتیب باتری ماشین در فصل سرما آماده پیمودن مسافت های طولانی خواهد بود . برای چکاپ ترمز ها هم میتوانید به نمایندگی هیوندای در رشت بروید تا با تعمیرات تخصصی هیوندای توسط کارشناسان متخصص خیالتان از بابت ترمزها در این فصل آسوده باشد.

سرویس های ضروری فصل زمستان

_ توجه به شیشه های خودرو

از جمله مواردی که قبل از فصل زمستان باید به آن توجه کنید شکستگی های جزئی شیشه های خودرو می باشد که ممکن است  در اثر سرما و فشار بارش ها این ترک ها زیاد شده و اتفاق ناخوشایندی پیش بیاید.

از دیگر سرویس های ضروری فصل زمستان چک کردن برف پاککن ها ، قفل های درب خودرو و چکاپ کلی بدنه ی خودرو می باشد که حتما برای بررسی بیشتر در این زمینه ها به امداد خودرو هیوندای در رشت مراجعه نمایید تا اقدامات لازم و سرویس کامل ماشینتان به درستی انجام شود .

هموراه به یاد داشته که امداد کیا در رشت به عنوان بهترین مرکز خدماتی که توسط برادران فرخنده اداره میشود در بین عموم شناخته شده است ، کارشناسان فنی این مجموعه با دقت و صبر و حوصله به صحبت های مالکان خودرو گوش داده و در کمترین زمان ممکن ایرادات خودرو را با دقت بسیار بالا برطرف می نمایند . هم اکنون میتوانید با شماره های درج شده در وب سایت با کارشناسان ارتباط گرفته و مشکلات خود را بیان نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *