سرویس های دوره ای ضرروری ماشین کدامند ؟

سرویس های دوره ای ضرروری ماشین کدامند ؟

 همانطور که میدانید تعویض و یا خرید قطعات خودروها مخصوصا اگر ماشینتان مدل خارجی مثلا مدل هیوندای و یا مدل کیا موتورز باشد بسیار پرهزینه می باشد ، بنابراین با انجام معاینات و تعمیرات معمولی میتوانید از هرگونه تعمیرات اساسی و هزینه های گزاف جلوگیری نمایید . داشتن ماشین شخصی ، و سالم نگه داشتن آن مسئولیت بزرگی است اما می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد . شما با خودروی خود به سفر می روید ، می توانید سریع تر به محل کارتان برسید و صدها کار دیگر را انجام دهید . برای اینکه خودروی خوبی داشته باشید و هرگز شما را در مسیرتان به مقصد جا نگذارد ، بهترین کار انجام سرویس های دوره ای ماشین است .

چند چکاپ روتین خودرو وجود دارد که از تعمیرات پرهزینه در آینده جلوگیری می کند . اما برای این چکاپ و انجام این سرویس های دوره ای باید به بهترین مرکز خدمات هیوندای و کیا در رشت و استان گیلان بروید و در اولین فرصت ، وسیله نقلیه خود را برای بازرسی به  کارشناسان فنی کلینیک تخصصی فرخنده بسپارید .

مهم ترین سرویس های دوره ای ماشین

چک کردن روغن موتور

یکی از مهم ترین سرویس های دوره ای ضرروری ماشین که باید انجام دهید ، بررسی روغن موتور ماشین است ؛ مگر اینکه ماشین شما یک وسیله نقلیه تمام برقی باشد ! بدون روغن کاری مناسب موتور ، در احتراق داخلی ، گاهی قطعات آنقدر داغ می شوند که بدون روانکاری ممکن است آسیب جدی ببینند . بررسی روغن موتور ، کار آسانی است ، اما اگر مطمئن نیستید که چگونه باید آن را چک کنید ، بهتر است از یک مکانیک با تجربه بخواهید تا این کار را انجام دهد . تکنسین های ما در امداد هیوندای در رشت ، سطح روغن موتور ماشین شما را بررسی می کنند و اگر لازم باشد ، شارژ روغن را برایتان انجام خواهند داد .

سرویس های دوره ای ضرروری ماشین کدامند ؟

بررسی خنک کننده و سیستم رادیاتور

در هر فصل از سال ، و به خصوص قبل از سفرهای طولانی ، مطمئن شوید که مایع خنک کننده کافی در رادیاتور خودرو وجود دارد . رادیاتور خودروی شما با مایعی سبز یا صورتی پر می شود که وظیفه دارد گرمای موتور را از موتور خارج کرده و از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری نماید . بسیار مهم است که سطح مایع خنک کننده رادیاتور را هنگامی که ماشین ، سرد است ، بررسی کنید ! اگر این کار برایتان سخت است زمانی که ماشین را برای چک آپ به کلینیک بردید از کارشناسان فنی بخواهید تا برایتان این مورد را نیز بررسی نمایند .

چکاپ و سرویس لنت های ترمز

بررسی سیستم ترمز ، یکی دیگر از مهم ترین سرویس های دوره ای ماشین است . مراقب علامت های هشدار و ایجاد سر و صدا هنگام ترمز گرفتن باشید . صدای جیرجیر می تواند یک علامت هشدار باشد مبنی بر اینکه لنت های ترمز ، به زودی نیاز به تعویض یا تنظیم دارند . لنت ترمز فرسوده می تواند خطر آفرین باشد . هرچه قطعات ترمز ، به تعمیر بیشتری نیاز داشته باشند ، هزینه هایتان بالاتر می رود . شما میتوانید کنترل کردن لنت ترمز را به تیم حرفه ای در نمایندگی کیا در رشت بسپارید .

بررسی فشار و آج لاستیک ها

یکی از مواردی که اغلب در اکثر خودروها نادیده گرفته می شود ، فشار باد لاستیک ها است . وقتی هوا سردتر است ، نمایشگر فشار باد لاستیک ، کم بودن باد تایرها را نشان می‌دهد . نادیده گرفتن فشار لاستیک ، اشتباهی پرهزینه است . اگر فشار لاستیک ها تنظیم نباشند ، موجب فرسودگی بیش از حد آنها خواهد شد . این باعث عدم کنترل درست ماشین در هنگام رانندگی می شود . کنترل میزان ساییدگی لاستیک ها و سالم بودن آج تایر ، کار دیگری است که باید انجام بدهید . به دنبال هر نشانه از بادکردگی یا فرورفتگی یا ترک خوردگی در لاستیک ماشین باشید . برای تعویض اصولی همه لاستیک ها می توانید از امداد هیوندای در رشت کمک بگیرید .

سرویس های دوره ای ضرروری ماشین کدامند ؟

بررسی تیغه های برف پاک کن

کنترل و بررسی درست کار کردن تیغه های برف پاک کن ، یکی از مهم ترین سرویس های دوره ای ماشین است ؛ که به ویژه در فصل پاییز و زمستان که بارندگی بسیار اتفاق می افتد ، اهمیت دارد . برف پاک کن باید بتواند شیشه های جلویی و عقبی خودرو را بسیار تمیز کند . اگر این قطعات به درستی کار نمی کنند ، سریع تر آنها را تعویض کنید .

خدمات سرویس های دوره ای ضرروری ماشین در مرکز تعمیرات در گیلان

ماشین ها ، وسایل نقلیه پیچیده ای هستند ؛ همه قطعات آن با هدف مشخصی کار می کنند و نهایت ، یک رانندگی لذت بخش را برای افراد فرآهم می کنند . تعمیرات تخصصی هیوندای ، سرویس های دوره ای ماشین و بررسی همه قطعات از نظر سالم بودن ، بسیار اهمیت دارد . هر نوع خدماتی که برای بازرسی دوره ای ماشین خود دریافت می کنید ، یک قیمت بخصوص دارد . اگر سرویس دوره ای را به تأخیر بیاندازید ، ممکن است برخی قطعات مهم ، آسیب جدی ببینند ، که موجب هزینه های بیشتر در تعمیرات خواهد شد .

بهترین کار برای سرویس های دوره ای ، بردن خودرو به مرکز نمایندگی یا یک تعمیرگاه تخصصی است . کلینیک تخصص ماشین برادران فرخنده که زیر نظر مهندس مجید و مهندس مجتبی فرخنده اداره میشود به عنوان مرکز تعمیرات تخصصی هیوندای در رشت و استان گیلان ، آماده ارائه خدمات متنوعی درباره سرویس و بازرسی و چکاپ دوره ای این خودروها به مشتریان عزیز می باشد . می توانید همین حالا با بهترین تکنسین های ما تماس بگیرید . تا برای تعطیلات خود با آرامش خاطر از خودرویتان دل به جاده بزنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *