اگر کلید ماشین تان را گم کردید چه کنید؟

اگر کلید ماشین تان را گم کردید چه کنید؟

اگر کلید ماشین تان را گم کردید چه کنید؟ این سوال بارها برای صاحبان خودرو پی آمده و از کارشناسان متخصص ما در نمایندگی هیوندای و کیا در رشت پرسیده می شود . اگرچه گم کردن کلید اتومبیل شما همیشه ناخوشایند است ، اما لازم نیست که استرس داشته باشید ، شما با خونسردی کامل این موضوع را به نمایندگی های مجاز خودرویتان گزارش میدهید و معمولاً یک یا دو روز طول می کشد تا تعمیر گاه کلید جدید برای شما سفارش ، برش و برنامه ریزی نماید . اگر واقعا شرایط خیلی حادی داشتید میتوانید با یک قفل ساز برای انجام این کار تماس بگیرید.

اگر کلید ماشین تان را گم کردید چه کنید؟

اما اگر تمام کلیدهای خود را گم کرده اید بسیار پیچیده تر می شود . اگر هیچ یک از کلیدهای اتومبیل خود را ندارید و اتومبیل شما دارای قفل از راه دور یا سایر ویژگی های مشابه است ، احتمالاً دارای کدی است که نیاز به برنامه ریزی مجدد دارد . همچنین ممکن است که ماشین شما به ECU جدیدی نیاز داشته باشد . تویوتا هنگام تهیه محصولات امنیتی باید از استانداردهای قانونی پیروی کند ، بنابراین هر فرآیند باید توسط کتاب انجام شود . همه این قوانین در تعمیر گاه مخصوص ماشینتان است انجام میشود .

با توجه به فناوری امنیتی درون یک کلید و کارهایی که در تهیه مجموعه جدیدی از کلیدهای ماشین انجام می شود . از دست دادن تمام کلیدهای شما می تواند گران باشد . این از نظر مدل متفاوت است . اما معمولاً گران خواهد بود . اگر نمی توانید اتومبیل خود را جابجا کنید ، ممکن است لازم باشد که بازیابی آن را به نمایندگی خود بسپارید . اما بیشتر اوقات پیش  می آید که کلید ها در ماشین جا می مانند و ماشین قفل می شود ، عموما چون کلیدهای امروزی دارای ترانسپوندر هستند ، انجام این کار بسیار دشوارتر است . اما نمایندگی هیوندای در رشت و نمایندگی کیا در رشت میتوانند آن را برایتان انجام دهند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *