امداد هیوندای در رشت و استان گیلان

ترمزهای خودروی شما یکی از ضروری ترین سیستم های وسیله نقلیه هستند و مسلماً مهمترین عنصر برای رانندگی مطمعن و ایمن نیز محسوب می شوند . چه در محله خود ، مقابل یک تابلوی ایست ، توقف کنید و چه مجبور باشید با توقف ناگهانی ، از یک تصادف جلوگیری کنید ، ترمزهای شما باید هر بار ، دقیق و سریع کار کنند تا شما ، خانواده ، وسیله نقلیه و دیگران را بی خطر محافظت کنند .

امروز ، خدمات و تعمیرات ترمز و لنت ترمز خودرو ، با کیفیت بالا توسط تکنسین های آموزش دیده و ماهر ارائه می شوند . ما افتخار می کنیم که در امداد هیوندای در رشت و استان گیلان ، تیم حرفه ای متشکل از بهترین سرویس کاران و تعمیرکاران زیر نظر مجید فرخنده و مجتبی فرخنده در کلینیک تخصصی برادران فرخنده را در اختیار داریم .

در ادامه درباره راهنمای کاربردی برای بازرسی و تعمیرات لنت ترمز خودرو صحبت خواهیم کرد . اگر فکر می کنید به این خدمات نیاز دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید .

 چه خدماتی برای بازرسی و سرویس لنت ترمز ماشین ارائه می شود؟

پیدا کردن تعمیرگاه برای بازرسی لنت ترمز ، کار چندان سختی نیست چون این مراکز تقریباً همه جای شهر وجود دارند . چیزی که ممکن است سخت باشد، یافتن یک تعمیرگاه معتبر برای تعمیرات تخصصی خودرو کیا در رشت و یا حتی تعمیرات تخصصی خودروی هیوندای در رشت و استان گیلان است به گونه ای که بتوانید به آن اعتماد کنید و مطمئن باشید کارها را به درستی انجام می دهند.

در مرکز نمایندگی هیوندای در رشت ، تکنسین‌های ما برخلاف برخی دیگر از تعمیرگاه ها ، دارای گواهینامه فنی هستند . این بدان معناست که وقتی نوبت به سرویس ترمز و لنت ترمز ماشینتان می رسد ، می توانید آسوده خاطر باشید . متخصصان ما همه چیز را بررسی می کنند و وضعیت ترمزها و چرخ ها را مرتب به صورت دوره ای ، کنترل می نمایند .

امداد هیوندای در رشت و گیلان

مهم ترین خدمات برای بازرسی ترمزهای خودرو کیا و هیوندای به صورت زیر می باشند:

  • بازرسی کامل ترمزها
  • تعویض لنت یا کفشک ترمز
  • روغن کاری قطعات ، روتور و درام ماشین
  • تعویض کامل روغن ترمز

در این کلینیک ، متخصصان از طریق رانندگی با ماشین ، وسیله نقلیه شما را آزمایش می کنند تا مطمئن شوند همه چیز همانطور که باید ، کار می کند و شما را ایمن نگه می دارد یا نه .

علائمی که نشان می دهد سیستم ترمز خودروی شما نیاز به سرویس دارد

چندین عامل وجود دارد که باید به آنها توجه کنید تا بفهمید که ترمزهای شما نیاز به تعمیر یا سرویس دارند یا خیر . اگر متوجه هر یک از این علائم شدید ، باید وسیله نقلیه خود را به نزدیکترین نمایندگی هیوندای رشت یا نمایندگی کیا رشت ببرید تا سرویس شود :

  • جمع شدن روغن ترمز زرد در زیر وسیله نقلیه شما
  • هنگام ترمزگیری ، پدال ترمز شما به آرامی می لرزد یا به خوبی فشرده نمی شود .
  • وسیله نقلیه شما در حالی که ترمز را فشار می دهید ، به یک سمت می کشد .
  • هنگام ترمز گرفتن ، صدای جیغ ، ساییدن یا کوبیدن به گوش می رسد .
  • برای توقف کامل باید پدال ترمز خود را خیلی بیشتر از حد لازم فشار دهید .
  • وسیله نقلیه شما مسافت بیشتری را طی می کند تا کاملاً متوقف شود .

ممکن است “چراغ چک ترمز” در داشبورد خودروی شما نیز روشن باشد که ممکن است ناشی از چندین مشکل باشد ؛ مشکلاتی مانند کم بودن روغن ترمز ، مشکل در سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ، مشکل الکتریکی یا مشکل در حسگرها .

هنگامی که وسیله نقلیه خود را برای تعمیر می آورید ، تکنسین های متخصص بعد از بررسی مشکلات را مشخص می کنند و راهکارهای رفع آن را ارائه می دهند .

چه زمانی باید روغن ترمز خود را تعویض کنیم؟

تعویض روغن ترمز ، بسته به مدل وسیله نقلیه ، متفاوت است ، اما زمان کلی توصیه شده به طور متوسط ، هر دو تا پنج سال یکبار است . برخی از راه هایی که می توانید متوجه شوید که ترمزهای خودرو باید تعویض شوند ، عبارتند از :

  • پدال ترمز خودرو ، حالت اسفنجی می شود و فشار دادن آن سخت تر از حالت عادی است .
  • صداهای عجیب و غریبی از ترمزهای خود می شنوید ، این می تواند ناشی از کثیف یا کم بودن روغن ترمز باشد .
  • چراغ ABS شما روشن می شود ، که می تواند ناشی از کم یا کثیف بودن روغن ترمز باشد .
  • بوی مواد شیمیایی سوزان پس از ترمز گرفتن ، ممکن است ناشی از نشت مایع ترمز روی ترمز شما باشد .

ما در امداد هیوندای در رشت و گیلان ، آماده ارائه همه خدمات برای بازرسی ترمزها ، لنت ترمز و تعویض لنت ها هستیم . بهترین لنت ترمز باکیفیت عالی را برایتان آماده می کنیم تا خیالتان راحت باشد و آسوده سفر کنید .